Sök vård i vår app

Chatta med oss på BVC, du kan till exempel få rådgivning och boka en tid. Vi svarar dig under våra ordinarie öppettider. Välkommen!

Så här gör du

  1. Ladda ner appen
  2. Leta upp vår mottagning
  3. Logga in med BankID
  4. Beskriv varför du önskar kontakt
    Svara på ett antal frågor om ditt ärende. Det tar bara några minuter.
  5. Vi läser dina svar och kontaktar dig
    Svaren är ett underlag för vår bedömning och prioritering av ditt ärende. Vi svarar dig under våra öppettider för tjänsten.
  6. Chatta med oss
    När vi svarar får du ett sms med en länk. Du når svaret via länken eller genom appen. Du loggar in och kan chatta med oss. Vid behov kan vi växla över till videosamtal.

 

Utskick från oss

Vi kan skicka ut meddelanden, t.ex. kallelser och annan information om din vård, digitalt. Vid ett sådant digitalt utskick får du ett sms från PRAKTIKERTJ om att det finns ett nytt meddelande att läsa. Du kan välja att klicka på länken i sms:et och följa instruktionerna om inloggning med BankID eller logga in i vår app för att ta del av utskicket.

Vi skickar bara ut meddelanden digitalt om det finns ett samtycke från dig sedan tidigare om att ta emot sms från vården. Du kan hantera ditt samtycke till sms i vår app eller i inställningarna på 1177.se.

Kontakta oss gärna om du har frågor.

Vanliga frågor och svar

Här hittar du svar på vanliga frågor om vår app.
Hittar du inte det du letar efter? Kontakta oss på telefon. 

Svar på vanliga frågor