Teamet fortsätter växa!
Vi välkomnar nya kollegor till vårt team
Vi är glada att kunna dela med oss av en positiv nyhet – vår klinik växer vidare.
Under sommaren välkomnar vi tandläkare Lina och tandsköterska Valentina till vårt team. Med deras kompetens och erfarenhet stärker vi ytterligare vår möjlighet att erbjuda tandvård av hög kvalitet i en trygg och personlig miljö.
Många av våra patienter uppskattar att få veta vilka som arbetar på kliniken. Därför vill vi också passa på att presentera vårt nuvarande team:
• Tandläkare: Monica, Peter, Alicia och Lina
• Tandhygienister: Mariette och Jessica
• Tandsköterskor: Hannah, Petra, Milina, Valentina och Hanna
En mer utförlig presentation av våra nya medarbetare kommer efter sommarsemestern.
Vår satsning innebär att vi kan erbjuda fler tider och samtidigt fortsätta ge varje patient den omsorg och kontinuitet som kännetecknar vår klinik. Vi har även möjlighet att välkomna fler nya patienter.
Vi vill också rikta ett varmt tack till alla er som rekommenderar oss till familj och vänner. Ert förtroende är den finaste rekommendation vi kan få. Som uppskattning erbjuder vi nu en särskild förmån till patienter som rekommenderar vår klinik vidare.
Vill du veta mer är du varmt välkommen att kontakta oss via telefon eller e-post, eller besöka oss på kliniken så berättar vi mer.