Vanliga frågor

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om tjänsten.

Öppettider
Vår digitala mottagning bemannas vardagar kl 9.00–15.00 men du kan kommunicera med oss när det passar dig – dygnet runt.
Chatten är asynkron, vilket innebär att du inte behöver vänta kvar på svar, du får ett sms när vi svarat dig. 
Vårt mål är att svara inom 2-3 timmar på alla meddelanden inom våra öppettider, dock kan det ibland komma ärenden emellan som försenar svarstiden något.

Måste jag vara listad på Västervården Husläkarmottagning?
Ja för att använda denna tjänst måste du vara listad hos oss. Om du inte är listad hänvisar vi till vår rådgivningstelefon på 08-87 92 12 .

Vem får jag hjälp av?
I vår digitala mottagning träffar du vårdpersonal från Västervården Husläkarmottagning.

Fler frågor:

Hittar du inte svaret på din fråga?
Hittar du inte svaren du söker är du välkommen att kontakta oss på telefonnummer 08-87 92 12.