Klagomål/synpunkter

Du som patient har rätt till en god vård. Vi vill att du ska vara nöjd med den vård och det bemötande du får hos oss.

Om det uppstår problem eller om du har synpunkter i samband med ditt besök hos oss är vi tacksamma om du uppmärksammar oss på det genom att återkoppla dessa via "Synpunkter på vården" på vårdcentralens sida i 1177.se eller i andra hand via ett mail till info.telefonplan@ptj.se. 
Tänk på att Datainspektionen inte tillåter kontakt mellan patient och vårdgivare via vanlig mail. Vill ni komma i kontakt med oss i patientfrågor går det bra att använda sig av 1177 genom att logga in med e-legitimation, eller att ringa oss, 08-726 55 50.

Om du känner att du inte får gehör för ditt problem eller din synpunkt är du välkommen att kontakta vårdgivare Praktikertjänst AB via: Mejladress: synpunkter@ptj.se
Telefonnummer: 010-128 91 16. Telefontider: tisdag – torsdag mellan kl. 9-11 samt kl. 12-14.

Vi är tacksamma för dina synpunkter och tips för att utveckla vår mottagning! Lämna gärna ett meddelande i vår "Tipslåda" i väntrummet.